Naše služby

POSKYTOVANÁ PÉČE ZUBNÍ ORDINACE

V naší ordinaci provádíme vstupní i kontrolní vyšetření chrupu.

záchovné stomatologii provádíme léčbu zubního kazu – výplní z různých materiálů, léčbu komplikací zubního kazu – plnění kanálků a doplnění chybějící části zubu.

protetice nabízíme léčbu chrupu pomocí korunek, můstků a snímacích náhrad z různých materiálů podle finančních možností pacienta.

Ve stomatochirurgii provádíme základní výkony jako například: trhání, odstranění stehů, ošetření abscesů, používáme vysokofrekvenční proud při obtížném prořezávání stoliček.

Ostatní služby

• pravidelné prohlídky pro ZŠ J. A. Komenského od 1. do 9. ročníku
  • besedy s dentální hygienistkou pro školu a domov důchodců
  • spolupráce s Střední odborná škola obor dentální hygiena Nymburk
  • spolupráce s Vyšší odbornou školou zdravotnickou v Nymburce
  • odborná praxe studentek oboru dentální hygiena

DENTÁLNÍ HYGIENA

Proč?

Prevence onemocnění parodontu je účinnější, ekonomičtější a má dlouhodobější efekt než léčba.
Dentální hygiena je obor, který se zabývá odstraňováním příčin onemocnění parodontu (zubní kámen, mikrobialní povlak).

Jak?

Guided Biofilm Therapy

Nový přístup k profylaxi, Swiss Dental Academy

Od 1. 1. 2019 nabízíme pacientům nový přístup k dentální hygieně-systému GBT (Guided biofilm therapy).

Pro klienty dentální hygieny by měl být tento nový přístup k ošetření příjemnější a šetrnější.

Zainvestovali jsme a pořídili do ordinace dentální hygieny 2 nové přístroje AIRFLOW a PERIOFLOW. Pomocí nichž můžeme nabídnou téměř bezbolestné ošetření citlivých zubů, parodontálních chobotů (kapes až do hloubky 5 mm).

1. Diagnose vyšetření pacienta – (zdravý chrup, zánět dásní, parodontitida, peri-implatitida)
  2. Disclose detekce plaku – obarvení zubů pomocí speciálního gelu, následné zbarvení rozliší stáří plaku: dnešní zubní povlak, starý zubní povlak, kyselý (zubům velmi nebezpečný) zubní povlak
  3. Motivate motivace pacienta – zaměřená na čištění obarvených míst, výběr vhodných pomůcek, úprava techniky čištění
  4. AIRFLOW – bezbolestné čištění zubního povlaku, pigmentací, zubního kamene nad dásní
  5. PERIOFLOW – bezbolestné čištění pod dásní zubu a parodontálních chobotů
  6. Ultrazvuk – odstranění zbývajícího zubního kamene pomocí nových, speciálních a šetrných koncovek
  7. Control – kontrola vyšetřovací sondou popřípadě kyretami
  8. Recall – objednání na další návštěvu (udržovací fáze).

TAKÉ U NÁS MŮŽETE NOVĚ PLATIT PLATEBNÍMI KARTAMI

Rok 2020 bude pro naši ordinaci a ordinaci dentální hygieny rokem inovací a mnoha progresivních změn. Cílem je další zlepšení našich služeb a modernizace.

Všem našim pacientům nabízíme od 1.3.2020 první inovaci. Tou je zavedení možnosti platit služby v obou ordinacích platebními kartami. To vše pro Vás pochopitelně zcela zdarma.

Hlavní akceptované platební karty (věnujte, prosíme, pouze pozornost finančním limitům Vaší karty):

• MasterCard (včetně MC Electronic a Maestro)
  • Visa (včetně V Electron a V Pay)
  • Diners Club (včetně Discover)
  • JCB
  • Union Pay